ALGEMENE VOORWAARDEN

De hieronder beschreven algemene voorwaarden zijn van kracht vanaf 1 januari 2015.

DE WERKROOSTERS

De klant garandeert de toegang tot de lokalen, en verbindt zich naar behoefte, om de airconditioning of de verwarming niet af te sluiten.
Behoudens andere bepalingen berekenen wij onze prijzen voor de uit te voereen werken op basis van werkdagen d.w.z. (maandag tot en met vrijdag)

DUUR VAN DE OVEREENKOMSTEN

Behoudens anders overeen gekomen worden de overeenkomsten afgesloten voor onbepaalde duur, met een opzeggingstermijn van 3 maanden die per aangetekend schrijven dient betekend. De termijn van 3 maanden gaat in vanaf de eerste dag van de maand die volgt op de datum van het aangetekend schrijven.

DE LEIDING VAN DE WERKZAAMHEDEN

De werken worden geleid door onze inspectiedienst. In onvoorziene gevallen dient het personeel zich te schikken naar de instructies van de klant. In die omstandigheden neemt de klant de technische verantwoordelijkheid voor de werken op zich.

KLACHTEN

Elke klacht dient schriftelijk of per email geuit te worden wil deze ontvankelijk worden verklaard. Klachten over de uitgevoerde werkzaamheden dienen binnen 48 uur geformuleerd te worden.

SCHORSING VAN DE WERKEN

In geval van overmacht (staking, atmosferische omstandigheden, ongevallen, incidenten e.d.) is er een schorsing van de overeenkomst zonder dat deze beëindigt wordt.

ONZE PRIJZEN

Onze prijzen dekken lonen, salarissen, sociale lasten, producten, materiaal en algemene kosten, tegen de tarieven die gelden op de dag van de offerte. Bij wijziging van een van deze elementen, worden de prijzen automatisch en naar verhouding aangepast vanaf de eerste maandfactuur die volgt op de datum van de wijziging. Al onze prijzen zijn exclusief btw.

BETALING VAN DE FACTUREN

Alle facturen zijn betaalbaar 30 dagen na factuurdatum.

HET NIET BETALEN VAN DE FACTUUR NA DE VERVALDAG

Bij gebrek van betalen na de vervaldag, laat dit ons toe de overeenkomst te verbreken zonder opzeg, en maakt alle facturen, die in het bezit van de klant zijn, in volle recht opeisbaar. Gebrek van betaling op de vervaldag veroorzaakt de eisbaarheid, zonder verdere aanmaning van :
a) een rente van 2% per maand vanaf de datum van de factuur
b) een vergoeding van 15% met een minimum van 75 euro bij wijze van forfaitaire schadevergoeding onverminderd de gebeurlijke gerechtskosten.

COMPETENTIE VAN DE RECHTBANKEN

Voor eventuele betwistingen zijn enkel de rechtbanken van Antwerpen beveoegd.

AANSPRAKELIJKHEID EN VERZEKERINGEN

Ter dekking van mogelijke schade aan uw goederen of eigendommen, veroorzaakt door onze werkzaamheden, hebben wij een verzekeringspolis burgerlijke aansprakelijkheid en uitbating. Met deze polis zijn wij verzekerd voor 1.500.00 euro voor lichamelijke en materiële schade per schadegeval.

DE ALGEMENE VOORWAARDEN

Wij wijzen alle algemene aankoopvoorwaarden van onze klant af, zoals ze vermeld worden op zijn brieven en bestelbonnen. Alleen onze algemene en bijzondere voorwaarden regelen de verhouding met de klant.

Christel Talboom
Heihoefke 5
2960 Sint Lenaarts
0471/06.00.00
BTW : BE 0712.574.668
info@lido-cleaning.be